Single post

Grip: Kako da se oporavite potpuno u samo 8 koraka!

Grip je prostrujio kroz vas, oslabio imunitet, učinio da se osećate malaksalo. Zadajte mu poslednji udarac i ojačajte imunitet na prirodan način.

 

Da biste pobedili grip, preporučljivo je da:

1. …se kupate u toploj kupki

 

Improvizujte u svom stanu mini tursko kupatilo, uživajte u toploti vodi, kupki i pari koja se stvori. Ovakav vid kupanja imaće inhalatorno dejstvo na disajne puteve. Neke studije su dokazale da se klice virusa zadržavaju u organizmu pet do šest nedelja nakon što su simptomi nestali. Topla kupka svakako je jedan u nizu koraka koji će pomoći da se brže oporavite svoje telo.

 

2. Koristite posudice sa vodom na radijatorima

 Voda će hidrirati vazduh suv od grejanja i olakšaće udisanje, naročito onim ljudima koji pade od hroničnog sinuzitisa.

 

3. Koristite propolis

Porodica-Propomucil-Protiv-Sekreta-novi-ukusi

 Poznato je blagotvorno dejstvo propolisa i njegov uticaj na podizanje imunog sistema. Naročito je važno da ga koristite u procesu oporavka. Lekari preporučuju upotrebu Propomucil proizvoda koji sadrže prirodni standardizovani propolis, kao i prirodni N-acetilcistein koji razređuje sekret, i olakšava njegovo izbacivanje. Propomucil smiruje upalu disajnih puteva i ono što je najvažnije, jača imuni sistem i sprečava vraćanje gripa i prehlade.

 

4. Izađete na sunce

 

Sunčevi zraci pojačaće vašu energiju i popraviće raspoloženje, ali i podstaći lučenje vitamina D, koji je umnogome značajan za naš imuni sistem.

 

5. Izbegavate stres

 Stres nas čini podložnijim za dobijanjem niza infekcija. U današnje vreme je stres glavni krivac za oslabljeni imuni sistem.

 

 

Ako imate grip, ne bi trebalo da:

 

1…se izlažete jakoj fizičkoj aktivnosti

 Kada preležite grip, period oporavka je od velike važnosti upravo da se bolest ne bi vraćala. Ukoliko se budete nemarno ponašali prema svom telu i prelazite granice izdržljivosti, slabite svoj imuni sistem, rizikujete da se ponovo razbolite i odlažete proces ozdravljenja. Dakle, teži fizički poslovi mogu da pričekaju.

 

2. Jedete previše slatkiša

Ovo je pravilo koje generalno važi uvek, a posebno je važno u periodu ozdravljenja. Kolači, torte, slatkiši slabe efekat oporavka imunog sistema. Sa druge strane ljuta i začinjena hrana otvaraju disajne puteve i čine da virus, slikovito rečeno, iscuri brže iz vas.

 

3. Pijete alkohol

 Alkohol lišava telo vitamina C koji je neophodan u reizgradnji imunog sistema.